Mati Hidup Semula Selepas 40tahun Akibat Dipatuk Ular

Pada tahun 1967, kejadian yang tidak diduga telah berlaku terhadap warga emas yang berusia 42 tahun ini. Vilasa yang berasal dari Desa Bidhoo, Kanpur keluar dari rumah untuk mencari makanan seperti harianya.

Lucy

Namun, tanpa diduga wanita berkenaan telah dipatuk ular tedung berwarna hitam. Mendengarkan khabar itu, keluarganya segera membawa ke hospital namun doktor mengesahkan bahawa dia tidak dapat diselamatkan memandangkan lukanya di tahap yang serius.

Lucy

Mayatnya telah dikafan dan dihanyutkan ke sungai Gangga sepertimana tradisi orang Hindu. Setelah 40tahun berlalu, kejadian aneh berlaku apabila dua nelayan menemui jasad Vilasa yang terapung di Sungai Gangga di sebuah desa perbatasan Kannauj. Mereka mendapati Vilasa belum meninggal dunia justeru dibawa Vilasa ke kuil untuk dirawat. Keadaan Vilasa ketika itu tidak stabil dan dia telah hilang ingatan serta tidak mengenali diri sendiri. Lama-kelamaan ingatannya telah pulih dan dia dibawa pulang kerumah anak perempuannya. Umurnya ketika itu sudah pun menjangkau 82tahun.

PERINGATAN: Pihak kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.